
Analiza przedwdrożeniowa
Dążymy do zrozumienia problemów klienta, by dopasować program do rzeczywistych potrzeb firmy.
Wdrożenie rozpoczynamy od poznania firmy, jej struktury organizacyjnej, istniejących i brakujących procedur oraz procesów, które mają być usprawnione przez program Belisama. W tym celu organizujemy spotkania konsultingowe, podczas których wspólnie z klientem dokonujemy szczegółowej analizy:
- struktury organizacyjnej firmy
- procesów biznesowych
- procedur i ich funkcjonowania w firmie
- posiadanych zasobów sprzętowych
Na tej podstawie definiujemy problem i przystępujemy do ustalenia następujących kwestii:
- ilości i jakości baz danych do importu
- listy wzorów dokumentów wykorzystywanych w firmie
- sposobu instalacji i wdrożenia
- integracji z innymi systemami
- modyfikacji programu pod indywidualne wymagania klienta
- rozbudowy programu o nowe moduły
Po zakończeniu analizy ustalamy szczegółowy harmonogram działań i przeprowadzamy wdrożenie próbne do testów przez wybranych użytkowników/działy. Po pomyślnym zakończeniu testów przystępujemy do wdrożenia programu do firmy klienta.

Wdrożenie
Dążymy do maksymalnego uproszczenia procesu wdrożenia programu Belisama.
Przed rozpoczęciem wdrożenia instalujemy program CRM Belisama u klienta i prezentujemy, w jaki sposób można zastosować gotowe rozwiązania w danej firmie. Podczas prezentacji definiujemy najpilniejsze problemy i ustalamy priorytety wdrożenia. Prosty import danych z innych systemów, pozwala klientowi na szybkie wdrożenie wersji podstawowej. Podczas, gdy klient testuje dostępne rozwiązania, my możemy zaprojektować nowe procedury, dokonać szczegółowej analizy przedwdrożeniowej i w razie potrzeby przystąpić do sporządzenia specyfikacji nowych funkcjonalności lub planu integracji z innym systemem.
W przypadku konieczności rozbudowy programu CRM, pracujemy w 2-3 tygodniowych sprintach i wdrażamy kolejne funkcjonalności grupie testowej, by na bieżąco zbierać uwagi i wprowadzać niezbędne modyfikacje. Po zakończeniu pracy przeprowadzamy bezpłatne zdalne szkolenie użytkowników i wdrażamy system CRM w całej firmie.
W ramach wykupionych licencji zapewniamy opiekę powdrożeniową oraz helpdesk dla użytkowników systemu oraz dalej rozwijamy system na potrzeby klienta.