Realizacja zgłoszeń przez Helpdesk IT
Nasz system zarządzania ticketami IT (system ticketowy) w Belisamie to więcej niż tylko miejsce zgłaszania problemów - to kompleksowe rozwiązanie, które umożliwia efektywne zarządzanie zgłoszeniami, monitorowanie ich postępu oraz zapewnienie szybkiej i profesjonalnej obsługi dla użytkowników.
-
Realizacja zgłoszeń serwisowych - możliwości
Funkcjonalności w ramach realizacji zgłoszeń serwisowych Helpdesk IT
- Powiadomienia dotyczące przychodzących zgłoszeń
- Możliwość podjęcia zgłoszenia do realizacji
- Nadawanie zgłoszeniom konkretnego priorytetu
- Możliwość łatwej komunikacji z Klientem
- Zmiany statusu konkretnego zgłoszenia
- Powiadomienia mailowe do Klienta o postępach w zgłoszeniu
- Możliwość wpisywania własnych notatek
- Monitorowanie czasu SLA
Jak wygląda zgłaszanie problemów do działu Helpdesk IT?
Mail do działu Helpdesk IT
Zgłoszenie do działu Helpdesk IT jest przesyłane przez użytkowników mailowo. Klient wysyła maila, w którym opisuje, czego dotyczy jego problem i przesyła go na wskazany adres mailowy
Wygenerowanie ticketu
Na podstawie przesłanego od Klienta maila, w systemie automatycznie pojawia się ticket (zgłoszenie), które zawiera swój indywidualny numer
Bieżące prace Helpdesku IT
Dział Helpdesk IT, natychmiastowo jest informowany o nowym zgłoszeniu. Klient otrzymuje automatyczne powiadomienia o każdym postępie, jaki zachodzi w jego zgłoszeniu