Realizacja zgłoszeń przez Helpdesk IT

Nasz system zarządzania ticketami IT (system ticketowy) w Belisamie to więcej niż tylko miejsce zgłaszania problemów - to kompleksowe rozwiązanie, które umożliwia efektywne zarządzanie zgłoszeniami, monitorowanie ich postępu oraz zapewnienie szybkiej i profesjonalnej obsługi dla użytkowników.

 
 

-

Realizacja zgłoszeń serwisowych - możliwości

Funkcjonalności w ramach realizacji zgłoszeń serwisowych Helpdesk IT

  • Powiadomienia dotyczące przychodzących zgłoszeń
  • Możliwość podjęcia zgłoszenia do realizacji
  • Nadawanie zgłoszeniom konkretnego priorytetu
  • Możliwość łatwej komunikacji z Klientem
  • Zmiany statusu konkretnego zgłoszenia
  • Powiadomienia mailowe do Klienta o postępach w zgłoszeniu
  • Możliwość wpisywania własnych notatek
  • Monitorowanie czasu SLA

Jak wygląda zgłaszanie problemów do działu Helpdesk IT?

 

Przejrzysty moduł zgłoszeń serwisowych

Koordynator działu Helpdesk IT uzyskuje możliwość tworzenia projektów dla konkretnych Klientów oraz może kontrolować bieżące pracę nad każdym z nich.

Pracownicy działu Helpdesk IT do swojej codziennej pracy z Klientami, mogą wykorzystywać przejrzysty moduł. Dzięki niemu mają możliwość wglądu w priorytet, kategorie, czas SLA zgłoszenia oraz notatki.

Dzięki Belisamie możesz zapewnić swoim użytkownikom wsparcie na najwyższym poziomie, dzięki efektywnemu zarządzaniu ticketami IT.

Dołącz do nas już dziś i zobacz, jak możemy usprawnić działanie Twojej organizacji!

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Napisz do nas i poproś o prezentację systemu