Zarządzanie działem Helpdesk IT
Rozwiązanie to przeznaczone jest dla koordynatora działu Helpdesk IT, który kieruje pracami działu i serwisantów. Funkcjonalności umożliwiają bieżącą kontrolę działu Helpdesk IT i mają kluczowe znaczenie, aby zapewniać obsługę zgłoszeń na najwyższym poziomie.
Zarządzanie pracą zespołu Helpdesk IT
Skuteczne zarządzanie zespołem to klucz do sukcesu i efektywności organizacji
Funkcjonalności w ramach zarządzania zespołem
-
ewidencja czasu pracy
-
kontrola aktywności działu
-
kontrola realizacji zadań/ ticketów
-
kontrola terminu realizacji zadań
-
kalendarz urlopów całego zespołu
Możliwość kontroli nad zgłoszeniami serwisowymi (ticketami)
1
Czas
Monitorowanie czasów realizacji zgłoszeń oraz czasu SLA
2
Postępy
Analiza postępów w realizacji każdego ze zgłoszeń
3
Notatki
Wgląd w notatki, jakie powstały przy każdym ze zgłoszeń
4
Komunikacja
Wgląd w komunikację pracowników z Klientem
Koordynacja projektów oraz zadań
Koordynator działu Helpdesk IT uzyskuje możliwość tworzenia projektów dla konkretnych Klientów oraz może kontrolować bieżące pracę nad każdym z nich.
Poza kontrolą projektów koordynator ma także możliwość tworzenia zadań i przypisywania ich członkom swojego zespołu. Istnieje także możliwość tworzenia zadań cyklicznych oraz generowania raportów z zadań.
Pozostałe możliwości w ramach zarządzania Helpdeskiem IT
Zakładka umożliwiająca dodawanie wspólnych plików – zbieranie plików w ramach kompendium wiedzy, dostępnego dla każdego z pracowników w ogólnodostępnym miejscu
Dzięki dostępowi do bazy CRM kierownik działu posiada dostęp do danych wszystkich klientów, między innymi do danych kontaktowych
Możliwość nałożenia licznych filtrów na dowolną bazę, np. bazę zgłoszeń, dzięki czemu możliwa jest kontrola nad ilością zgłoszeń podejmowanych przez wybranych pracowników